Chèrs enfants: Aan een klein vogelke past geen grote bek. Dank u.

Feestvoorbereidingen

Landgenoten, (voor nog maar heel eventjes)

Zoals ongetwijfeld niet aan jullie voorbij is gegaan (in de vorm van 3 uiterst chaotische mailtjes - ik was nogal moe) zijn de voorbereidingen voor mijn 18e verjaardagsfeest in volle gang.
A.K.A.: ik heb alvast een vroeg verjaardagscadeau voor mezelf gekocht, namelijk een heel groot horloge. (Ja, je hoort het goed, een HORLOGE. Dat ik daar niet eerder op ben gekomen. Zou me heel wat praatjes van Pol & co bespaart hebben..)
Maandag ga ik op pad om nieuwe hakken te kopen en een verjaardagscadeau uit te zoeken bij de Body Shop. Hoewel de waarde van mijn uit te zoeken Body Shop cadeautje evenveel is als wat ik voor die pas heb neergeteld, en ik dus in feite zélf mijn cadeaus zit te betalen, wat mij eigenlijk heel sneu maakt, ben ik toch zeer verheugd. Want laten we wel wezen: een cadeau is een cadeau en daar zeg je geen nee tegen.

Geen nieuwe nieuwtjes (pleonasme, hehehe..) uit Parijs, maar ik wou toch weer eens iets op mijn blog zetten, want één berichtje maakt nog geen blog en nu zijn het er TWEE. Hurrah!

Ik kijk ernaar uit jullie (bijna) allemaal weer te zien maandag. Zou je (als je hebt) een matje of luchtbed en kussen/dekbed mee kunnen nemen? We hebben een houten vloer & tenzij je DNA deelt met Guuzie slaapt dat niet zo lekker.
Zijn er trouwens ook nog mensen in voor het casino-avontuur? Vaan, volgens mij mag je in casino's onbeperkt eten.. (niet om het één of het ander.. :)

Dames, ik zie jullie spoedig op mijn soiree. Neem een lach en een cadeau mee!

(grapje..)

LIEFS en een HUGGIE

Nou

De Bob

huh, wat vreemd.. ik weet toch zeker dat ik nog geen uitnodiging heb gehad..

De Bob

ach ja, guess dat ik je cadeautje dan ook zelf mag houden WOEHAHAHAHAHAHA

Suzanne

hoihoi masselmania III,
Ik hoorde van Masselmania I dat je bijna jarig bent en dat je naar parijs gaat! gefeliciteerd met je verjaardag en gefeliciteerd met je reis naar Parijs!! Ik doe het je niet na, een jaar solo vliegen! Alvast heel veel plezier, en groetjes van suus uit London :D

woedoe

Lekker taartje gegeten,? de tijd nemen om te wennen hoor.

Super dat je al zo ver bent gekomen. (Je moet er toch niet aan denken dat je al die kilo,s weer moet dragen.)
Veel liefs en welterusten

IJsbeer