Chèrs enfants: Aan een klein vogelke past geen grote bek. Dank u.

Merci tous!!

Lieve lieve lieve allemaal!

Dit is niet bepaald het uur waarop je een blog hoort te schrijven, maar morgen ren ik waarschijnlijk alleen nog maar paniekerig rondjes door de huiskamer, dus ik gooi het er nu vast maar uit.
Dit is waarschijnlijk mijn laatste berichtje uit Groningen & ik wil jullie onwijs bedanken voor de super avond die ik met jullie heb gehad! Heel erg bedankt voor alle lieve woorden en cadeaus en natuurlijk jullie aanwezigheid! Jullie zijn stuk voor stuk schatten en ik mis jullie nu al!!

J'aime..

...onze Gooische Vrouw en fotomodel. Geen betere plek om naar een man te vissen dan in het Gooi. Hoe zeggen ze dat nog maar? Tachtig, tien miljoen en een tumor?

...onze pedagoog-in-spé en meisje dat moet huilen als ze lacht. Ik hoop dat je heel wat opvoedingsproblemen soldaat zult maken..

...onze studentikoze coma-zuiper. Hopelijk vind je de aanstaande KPN-topman want dan kun je gezellig witte wijn drinken met onze andere Gooische Vrouw. Of je word zelf natuurlijk een schatrijke bedrijfseconoom..

..onze niet-stoned-te-krijgen popster in bikini @ Brighton beach. Ooit sta jij op de cover van een of ander muziekblad in je super mooie pants! Ocean's, eat your heart out!

..onze wandelende jackpot. Als ik ooit nog in een Frans slaaphuis beland dan weet ik jete vinden. Het zou pas erg zijn als je ook met gevonden muntjes 18 euro wint..

..onze Vlaamse mannenverslinder. Als je ooit nog een zwangerschapstest nodig hebt dan stuur je je knol maar deze kant op (met een Belgische wafel)..

..ons überschattig neurootje. Ik kan nu geen oogje meer in het zeil houden, maar als je jezelf aantreft terwijl je de blokjes aan het tellen bent van je mooie vloertje, dan is dat een teken dat het niet goed gaat. Rustig gaan zitten en blijven ademen. Parijs is just a phonecall away!

..en tot slot mijn beeldige banaantje. Als je net zo zorgzaam en lief bent voor jezelf als voor ons dan komt met jou zeker weten alles goed. Lief t(ac)omaatje, telkens als ik een woordgrap maak en er lacht niemand om, dan zal ik aan je denken! (en kijk alsjeblieft af en toe even door de raampjes van het lijkenhuis voor me. Als je iemand hysterisch blokjes ziet tellen terwijl ze alles insprayt met anti-bacteriële zeep, 112 of stichting korrelatie!! Shrinks are the sickest!!)

Zo, tijd om een uiltje te knappen. Nogmaals bedankt & ik bof maar met zulke lieve mensen als jullie!

xx

Reacties

Reacties

Veer

Hey!!

Zo neurotisch ben ik nou ook weer niet hoor :P ;)

pedagoog-in-spé en meisje dat moet huilen als ze lacht

Wij vonden het ook erg gezellig!
Hopelijk heb je alles mee kunnen krijgen wat je mee wou. Heb je ook een foto toestel mee? Want ik ben nu wel zeer benieuwd naar dat huis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!